کامپیوتر و الکترونیک

بهترین ماوس مناسب طراحان گرافیک و چگونگی انتخاب آن

بهترین ماوس برای طراحان گرافیک

انتخاب یک ماوس خوب برای طراحان گرافیک ، به این دلیل که در طول سالها اکثر کارهای آنها با ماوس انجام می شود ، بسیار مهم است.

وقتی به عنوان یک طراح گرافیک شروع به کار میکنید تمام تلاش خود را میکنید تا نتیجه کارتان بیشتر از انتظار مشتری باشد. در این وضعیت میتوان گفت فناوری تاثیر بسیار مهمی روی کار شما میگذارد.

چرا که اگر فناوری که برای خلق اثر هنری استفاده می کند بهنگام و بروز نباشد، تاثیر شگرفی روی کیفیت نتیجه و سرعت حداکثری کار شما خواهد گذاشت.

در عصر حاضر بیشتر طراحان بروی فناوری آخرین ها در تولید مانیتور و کیس و لپ تاپ های جدید تمرکز میکنند و قطعات جانبی نظیر ماوس در درجه دوم یا سوم اهمیت قرار دارد، در حالی که شاید بتوان گفت ماوس عصای دست بیشتر کاربران اینترنتی از جمله طراحان گرافیکی بوده، که میخواهد به سرعت به نتیجه کار خود برسند.

بهترین ماوس رایانه برای طراحان وخلاقان دنیای کامپیوتر

با وجود همه فن آوری های شگفت انگیز در خارج وجود دارد که می تواند به ما کمک کند در زندگی روزمره خودچه کار انجام دهیم ، واقعاً یک قطعه از فناوری وجود دارد که یک شگفتی است و ماوس کامپیوتر است.

ماوس که طراحی ارگونومیکی دارد با ذهن کاربر ساخته می شود. در حالی که سالها همه با استفاده از ماوس رایانه ای گیر کرده بودیم ، استفاده از آن هرگز با قرار دادن استرس بر روی تاندون ها و قرارگیری اجباری مچ دست هیچ کاری را برای مفاصل ما انجام نمی داد.

مچ دست ما به این ترتیب پیچیده نشده است و میکروفون های ارگونومیک به گونه ای طراحی شده اند که مچ دست ما را در موقعیت طبیعی خود قرار دهند.

بهترین ماوس مناسب طراحان گرافیک

قابلیت اطمینان

صرف نظر از این که از کدام نوع ماوس استفاده می کنید ، بی سیم یا سیم کشی هستید ، داشتن یک قابل اعتماد دارای اهمیت است.

  • ماوس سیمی یک گزینه مطمئن تر است؛ زیرا مستقیماً به رایانه شما متصل می شوند.
  • ممکن است مشکلاتی مانند تداخل یا باتری های مرده مانند ماوس بی سیم نداشته باشند.
  • در حالی که ماوس بی سیم راحت تر است.
  • مطمئن شوید که یکی از آنها را با عمر باتری خوب و دیگری که از طریق بلوتوث به آن وصل می شود را انتخاب کنید تا از بروز مشکلات جلوگیری کنید.

پاسخگویی

اگر تا به حال صاحب ماوس هستید که مکان نما به همان سرعت دست شما حرکت نمی کند ، شما تاخیر و تأخیر را تجربه نکرده اید.

DPI یا نقاط در هر ماوس ، میزان پاسخگویی بین حرکت کاربر و حرکت مکان نما را اندازه گیری می کند.
یک DPI بالا مانند ۳۰۰۰ DPI به این معنی است که می توانید روی ماوس ضربه بزنید و مکان نما می تواند با سهولت روی صفحه نمایش کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *