کامپیوتر و الکترونیک

بررسی صفحه کلید مکانیکی AUKEY KM-G3 RGB: یک صفحه کلید مکانیکی با بودجه اساسی

بررسی صفحه کلید مکانیکی AUKEY KM-G3 RGB: یک صفحه کلید مکانیکی با بودجه اساسی

یکی از فعال ترین بخش های بازار لوازم جانبی کامپیوتر ، صفحه کلیدهای مکانیکی است که تعداد محصولات موجود و کل فروش به طور مداوم در طی چند سال گذشته رو به افزایش است.

با افزایش اندازه بازار به طور مداوم ، هر روز تعداد بیشتری از شرکت ها در تلاشند تا وارد آن شوند و بخشی از پای فروش خود را ادعا کنند.

مشکل اینجاست که بازار تقریباً اشباع شده و فضای بسیار کمی برای نوآوری باقی می گذارد ، به همین دلیل امروزه اکثر شرکت ها در تلاشند تا از نظر زیبایی شناسی و یا ارزش رقابت کنند.

برای بررسی امروز ، ما نگاهی به صفحه کلید مکانیکی KM-G3 RGB از AUKEY می اندازیم. AUKEY یک شرکت مستقر در چین است که انواع لوازم جانبی را از دستگاه های ورودی گرفته تا دوربین های اتومبیل ریز طراحی و فروش می کند.

آنها توزیع کنندگان محلی بسیار کمی در سراسر جهان دارند و در عوض آنها ترجیح می دهند مدل تجاری خود را بر اساس فروش مستقیم از طریق آمازون مستقر کنند.

در مورد KM-G3 ، بهترین نوع آن به عنوان صفحه کلید مکانیکی سطح ورود است. AUKEY کلیه اصول اولیه را در اینجا پوشش داده است ، از جمله سوئیچ های لمسی قابل شنیدن ، صفحه کلید های دو ضربه ای و حتی روشنایی RGB.

اما در غیر این صورت ، AUKEY به جای اضافه کردن ویژگی های بیشتر ، روی پایین آمدن قیمت کیبورد متمرکز شده است ، بنابراین هیچ ویژگی پیشرفته ای مانند کلیدهای ماکرو یا لرزهای دیگر برای صحبت کردن وجود ندارد.

با توجه به اینکه خرید این کیبوردهای مکانیکی بسیار باصرفه هست ، قیمت آنها نیز بالا است. بهترین راه حل خرید کی برد استوک است که قیمت بالایی نیز ندارد.

بسته بندی و بسته نرم افزاری

بسته بندی KM-G3 جز جعبه قهوه ای با طرح صفحه کلید است که روی آن چاپ شده است. هیچ اطلاعاتی روی آن چاپ نشده است ، حتی مدل دقیق صفحه کلید نیز در آن وجود ندارد.

با توجه به اینکه AUKEY منحصراً روی فروش آنلاین متمرکز شده است ، چندان تعجب آور نیست. بنابراین آنها لازم نیست که نگران این باشند که جعبه بتواند توجه مرورگرهای فروشگاه را به خود جلب کند.

در داخل جعبه ، صفحه کلید به سختی محافظت می شود ، با دیوارهای نازک جعبه تقریباً تنها لایه محافظت در حمل و نقل است.

بررسی صفحه کلید مکانیکی AUKEY KM-G3 RGB: یک صفحه کلید مکانیکی با بودجه اساسی بررسی صفحه کلید مکانیکی AUKEY KM-G3 RGB: یک صفحه کلید مکانیکی با بودجه اساسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *