کیس LENOVO Thinckcentre M58 (core 2) استوک

(دیدگاه کاربر 1)

نوع محصول: مینی کیس
برند: HP
پردازنده: Core 2
نسل پردازنده:
Core 2 DUO
کارت حافظه: 2GB DDR3
هارد دیسک: 250 گیگابایت
گرافیک: Intel GMA 4500

۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

موجود

لطفاً به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی هنگام حمل و نقل نوع بسته بندی متناسب با نحصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است در صورت عدم انتخاب نوع بسته بندی مسئولیت احتمالی آسیب دیدگی محصول بر عهده شما می باشد.
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

محصولات مشابه

از جمله کیس‌های رومیزی که طرفداران زیادی پیدا کرده کیس لنوو Lenovo M58 است که دارای ویژگی‌های منحصربفردی بوده که ما در ادامه سعی خواهیم کرد تا به آنها اشاره کنیم. اگر در حال حاضر قصد خرید یک کیس مناسب با سیستم عامل قوی دارید، توصیه می‌کنیم که این مطلب را تا انتها با ما همراهی کنید، چرا که قصد داریم از یک برند بسیار معتبر مدل بسیار فوق العاده‌ای از یک کیس را برای استفاده طولانی مدت به شما عزیزان معرفی کنیم.

برند Lenovo سابقه طولانی در تولید رایانه‌های شخصی و تجاری با توجه به نیازهای اکثر کسب و کارها دارد و آخرین مدل کیس طراحی شده توسط این شرکت مربوط به کیس Thinckcentre M58 است. گفتنی است لنوو در درجه اول رایانه‌های شخصی را برای مشاغل تولید می‌کرده است و مدل M58 نیز از این قاعده مستثنی نیست، با این وجود این مدل می‌تواند برای مصارف خانگی نیز استفاده شود.

کیس LENOVO Thinckcentre M58

معرفی کیس Lenovo M58

– این کیس به اندازه قابل توجهی کوچک است، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به فضای زیاد نخواهید داشت. ورود به داخل کیس لنوو M58 نیز آسان است. برای این منظور کافی است دکمه روی کیس را فشار داده و قسمت شاسی را به سمت بالا بچرخانید تا فضای داخلی آن مشخص شود.

پردازنده

این کیس دارای ۲ گیگابایت رم بوده که به دلخواه می‌توانید تا ۴ گیگابایت رم اضافی برای این سیستم در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود تا قدرت پردازش اطلاعات توسط سی پی یو با سرعت بیشتری انجام شود. البته در نظر بگیرید که برای کارهای معمولی و حتی اداری ۲ گیگابایت رم نیز کفایت خواهد کرد. برای اجرای انواع برنامه‌ها در این کیس از یک سی پی دو هسته‌ای استفاده شده است که به خوبی می‌تواند کار با برنامه‌های مختلف را برای کاربر آسان کند. به طور دقیق‌تر کیس لنوو دست دوم استوک MM58 از سی پی یو Core 2 DUO بهره می‌برد.

هارد دیسک

کیس کامپیوتر Lenovo m58 core 2 دارای ۲۵۰ گیگابایت حافظه هارد است. اگر چه در مقایسه با محصولات مشابه لنوو دارای حافظه‌ی کمتری است. اما به جرأت می‌توان گفت که برای رفع و رجوع کردن کارهای معمولی حافظه‌ی چندان کمی هم نیست. بنابراین نمی‌توان حافظه‌ی ۲۵۰ GB در این سیستم را یک ضعف برای آن دانست. البته ناگفته نماند که به دلخواه می‌توانید فضای هارد دیسک این کیس را افزایش دهید.

پردازنده گرافیکی

در نظر داشته باشید که کیس M58 دارای یک تراشه گرافیکی با مدل Intel GMA 4500 است که اگر چه نمی‌تواند با بازی‌های سه بعدی کنار بیاید، اما به هیچ عنوان یک کامپیوتر کند محسوب نمی‌شود و در مقایسه با محصولات دیگر لنوو از قدرت کافی برای کار کردن برخوردار است.

مادربرد

مادربرد استفاده شده در این کیس از نوع DDR2 است که به خوبی سخت‌افزارهای مختلف بر روی آن سوار شده است. نکته‌ای قابل ذکر است که با توجه به اینکه این کیس از مونتاژ سخت افزارها تولید شده است باید از یک مادربرد قدرتمند بکارگیری می‌شده است.

ابعاد و طراحی

وزن کیس دست دوم استوک لنوو M58 در حدود ۴.۵ کیلوگرم است و اندازه‌ی آن نیز برابر با: طول ۲۷، عرض ۲۴ و ارتفاع ۸ سانتی‌متر است که همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این مدل از برند لنوو بسیار کوچک است که می‌توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. عمودی یا افقی قرار دادن این کیس بر روی میز به دلخواه کاربر خواهد بود.

خرید کیس  Thinckcentre M58

به طور حتم هر کاربری بنا به نیاز روزمره‌ی خود اقدام به خرید کامپیوتر دلخواه خود می‌کند. یکی از پیشنهادهای ما در حال حاضر برای تهیه یک کیس مناسب که بتواند تا سال‌ها برای مشتریان با کمترین مشکل کار کند، استفاده از کیس کامپیوتر  Lenovo m58 core 2 است. همانطور که در قسمت ویژگی‌های این کیس عنوان شد این کیس در عین سادگی می‌تواند کارایی بسیار مفیدی داشته باشد. از آنجایی که این کیس مونتاژ شده است و به زبان ساده‌تر توسط شرکت لنوو مجدداً جمع‌آوری شده و دست دوم است، برای ادارات که کارهای روزمره‌ و محاسباتی ساده دارند، بسیار عالی خواهد بود.

توصیه می‌کنیم که اگر نیاز به اجرای برنامه‌های خیلی سنگین ندارید حتماً از این نوع کیس استفاده کنید. البته این موضوع را نیز در نظر بگیرید که با در نظر گرفتن یک‌سری شرایط امکان ارتقا سخت افزارهای این کیس نیز وجود دارد.

قیمت و چگونگی خرید کیس Lenovo M58

دل اچ پی از جمله شرکت‌هایی است که خدمات بسیار خوبی در خصوص فروش کیس‌های دست دوم از برندهای معتبر مانند لنوو را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. چنانچه نیاز به کیس لنوو M58 دارید، می‌توانید با تیم تخصصی دل اچ پی ارتباط برقرار کنید تا شرایط خرید این کیس به شما اطلاع داده شود. در نظر بگیرید که یکی از مزیت‌های خرید از این فروشگاه تست یک هفته‌ای تمامی محصولات آن است. راه‌های ارتباطی با مشاوران این تیم را در ادامه‌ی این مطلب مشاهده خواهید کرد. امیدواریم تصمیم درستی برای خرید سیستم مورد نظرتان بگیرید.

نوع محصول

مینی کیس

برند

پردازنده اصلی

حافظه داخلی (رم)

ظرفیت هارد

پردازنده گرافیکی

قابلیت و امکانات

, , , , , ,

سیستم عامل

ویندوز XP, پشتیبانی از ویندوز 7, پشتیبانی از ویندوز 8

نوع اتصال

usb, پورت Displayport

1 دیدگاه برای کیس LENOVO Thinckcentre M58 (core 2) استوک

  1. میلاد

    واقعا اطلاعات صحیح و دقیق هستند

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.