شرایط خرید و ارسال کالا از فروشگاه دل اچ پی :

  • هفت روز گارانتی فروشگاه دل اچ پی (تمامی کالاهای دست دوم استوک موجود در فروشگاه قبل از ارسال به مشتری تست می شوند و بعد از تست دستگاه ۱۰۰% سالم و تست شده برای مشتری ارسال میشه با اینحال هفت روز هم مهلت تست برای مشتری در نظر گرفته شده ).
  • تست محصولات در فروشگاه شامل دو مرحله هست :یکی ظاهری که شامل قطعات بیرونی دستگاه( DVD درایور ، پورتها ومانیتور و کیبرد….) و یکی هم بصورت نرم افزاری (که شامل تست سلامت –هارد – سی پی یو – کارت گرافیک و… ) میشه.
  • از لحاظ ظاهری و بدنه با کمترین خط وخش وضرب دیدگی و در بسیاری موارد مشابه نو عرضه میشه.
  • صدمات ناشی از ،خراشیدگی ، ضربه ، سقوط ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ،آتش یا حرارت زیاد، نوسانات برق ،رعد و برق و حوادث طبیعی خارج از مهلت تست می باشد.
  • استهلاک تدریجی قطعه معیوب از قبیل سایش و رنگ رفتگی خارج از مهلت تست می باشد.
  • اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر متخصص و خارج از  مهلت تست می باشد.
  • هرگونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا در اثر استفاده از باطری و لوازم جانبی تایید نشده و غیر اصلی خارج از مهلت تست می باشد.
  • نکته مهم هنگام دریافت کالا: با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • دریافت کننده کالا، قبل ازتحویل گرفتن محموله آن را بررسی کرده و درصورتی که محموله دارای عیب ونقص یا آسیب دیدگی است، رسید بدون قید وشرط به حمل کننده نداده وعیب ونقص موجود را روی رسید درج کند. مثلا بنویسد ” کارتن ها پاره شده اند ” شایان ذکراست که نه تنها رسید گیرنده کالا بلکه وحتماً عیوب وآسیب های مشاهده شده باید در رسید حمل کننده هم درج شود. اگررسیدحمل کننده فاقد هرگونه یادداشتی باشد، وی می تواند مسئولیت خود را انکارکند وبدین ترتیب حق بازیافت خسارت برای بیمه گر ازبین خواهد رفت.

گارانتی و شرایط گارانتی محصول

فروشگاه دل اچ پی برای محصولاتش هفت روز گارانتی رایگان در نظر گرفته .

گارانتی محصولات فروشگاه دل اچ پی شامل هر ایراد و نقص فنی که خود به خود برای دستگاه وجود بیاد و استفاده غلط و اشتباه کاربری باعث اون نشده باشه

گارانتی شامل ایرادات سخت افزاری تحت پوشش ضمانت میشه و خدمات نرم افزاری شامل گارانتی نمیشه

مدت گارانتی عموماً یکساله هست و از نظر کارشناسی حدود ۳۰ درصد از کل مبلغ محصول میشه.

  • پیکسل سوخته و معیوب صفحه نمایش (LCD/LED) کمتر از ۴ عدد شامل گارانتی نمی باشد. باتری و آداپتور نیر جزء قطعات مصرفی بوده و فقط دارای یک هفته مهلت تست اولیه میباشند.

 موارد ابطال گارانتی

۱. -صدمات ناشی از ،خراشیدگی ، ضربه ، سقوط ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ،آتش یا حرارت زیاد، نوسانات برق ،رعد و برق و حوادث طبیعی

۲. استهلاک تدریجی قطعه معیوب از قبیل سایش و رنگ رفتگی
۳. هرگونه تغییر یا دستکاری کارت گارانتی، هولوگرام و یا پاک شدن شماره سریال دستگاه
۴. اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر متخصص و خارج ازفروشگاه دل اچ پی
۵. هرگونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا در اثر استفاده از باطری و لوازم جانبی تایید نشده و غیر اصلی
۶. خرابی ناشی از نصب هرگونه نرم افزار و برنامه که مورد تایید شرکت نباشد

شرایط حمل و نقل

یکی از مهمترین گزینه ها هنگام خرید کالاها روند ارسال کالا می باشد که با توجه به نوع محصول قابل ارسال از حساسیت خاصی برخوردار می باشد.

هزینه ارسال کالا در فروشگاه دل اچ پی به صورت پس کرایه از درب فروشگاه اعمال می گردد.

نحوه ارسال کالا در فروشگاه دل اچ پی بستگی به نوع انتخاب مشتری به روشهای متنوعی صورت می گیرد.

روش های ارسال عبارتند از : پست ، تیپاکس ، ترمینال /باربری و …

در صورت درخواست مشتری قبل از ارسال از سفارشات عکس /فیلم گرفته و ارسال میگردد.

نحوه ارسال کالا:

پست : ارسال، بسته به انتخاب مشتری از طریق پست سفارشی و پیشتاز صورت می پذیرد، زمان تحویل سفارش بسته به محدود جغرافیایی و انتخاب نوع پست بین ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری زمان می­برد، در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست پیگیری کنید.

تیپاکس : شرکت خصوصی تیپاکس به منظور ارسال سفارش کاربران برای مراکز استان و شهرهایی می باشد که دارای دفاتر تیپاکس هستند، می­باشد. سفارش‌هایی که در محدوده بافت شهری در شهرهای دارای دفتر نمایندگی قرار دارند، در منزل تحویل داده می‌شوند و تیپاکس برای رساندن آنها، هزینه اضافی دریافت نمی‌کند. مشتریانی که آدرس‌ آن­ها در خارج از بافت شهری شهر مقصد قرار دارد، می‌توانند سفارش خود را از دفتر شعبه مقصد تحویل بگیرند یا برای دریافت سفارش با شرایط توافقی اقدام کنند.

باربری : در صورتیکه سفارش کالا به گونه ای باشد که دارای حجم زیاد و وزن سنگینی باشد تحویل از طریق باربری های مجاز صورت می پذیرد. تحویل سفارش به مشتری بستگی به محدوده جغرافیایی دارد. ممکن است ۲۴ – ۴۸ – ۷۲ ساعت زمان ببرد.