گارانتی محصولات فروشگاه دل اچ پی شامل هر ایراد و نقص فنی که خود به خود برای دستگاه وجود بیاد و استفاده غلط و اشتباه کاربری باعث اون نشده باشه

گارانتی شامل ایرادات سخت افزاری تحت پوشش ضمانت میشه و خدمات نرم افزاری شامل گارانتی نمیشه

مدت گارانتی عموماً یکساله هست و از نظر کارشناسی حدود ۳۰ درصد از کل مبلغ محصول میشه.

  • پیکسل سوخته و معیوب صفحه نمایش (LCD/LED) کمتر از ۴ عدد شامل گارانتی نمی باشد. باتری و آداپتور نیر جزء قطعات مصرفی بوده و فقط دارای یک هفته مهلت تست اولیه میباشند.

 موارد ابطال گارانتی

۱. -صدمات ناشی از ،خراشیدگی ، ضربه ، سقوط ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ،آتش یا حرارت زیاد، نوسانات برق ،رعد و برق و حوادث طبیعی

۲. استهلاک تدریجی قطعه معیوب از قبیل سایش و رنگ رفتگی
۳. هرگونه تغییر یا دستکاری کارت گارانتی، هولوگرام و یا پاک شدن شماره سریال دستگاه
۴. اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر متخصص و خارج از مجموعه استوکالا
۵. هرگونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه و یا در اثر استفاده از باطری و لوازم جانبی تایید نشده و غیر اصلی
۶. خرابی ناشی از نصب هرگونه نرم افزار و برنامه که مورد تایید شرکت نباشد

 

همراهان گرامی، قبل از ثبت سفارش با این شماره هماهنگ فرمایید:۰۹۱۲۱۸۷۵۰۱۶  
X